Bag p#%@ in lume si vio fac cadou.

Salut,nu stiu cum sa'ncep acest post,dar uite incep cu inceputu'..sunt in bus si vin de la scoala,unde pot sa zic ca am avut o zi din cele mai "frumoase" din viata mea..nu e ca si cum as fi luat un 2 in teza sau 1 pentru ca m'ar fi prins copiind la romana :) a fost ziua in care am ajuns pur si simplu de la 9 absente la 39...nu ma intreba cum e posibil asta,ca nici eu nu stiu cum s'antamplat....cert este ca fix cu o luna inaintea terminarii anului scolr am intart la belele.sa ma sug@ persoanele muiste si profitoare care bag pe altii la belele ca sa se scoata ei.va dedic piesa celor de la b.u.g. Mafia... In resot e ok...inca nu au reusit sa ma termine :| cert este ca voi lupta cot la cot...￱a￱￴sa cama pot bucura de viata in continuare.poate o sa revina totul la normal intr'o zi. Nu aveti incredere in nimeni ca toti te vor manca de fund intr'o zi.. Sa aveti o zi placuta.cea mai ramas din ea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright © eNdieN