Retrăirea unor sentimente copilărești.

Salutare,am dorit morțis să postez ceea ce am resimțit astăzi, adică, am retrăit unele sentimente din copilărie...Veneam de la o prietenă spre casă și am zis hai sa mă duc pana în piață la un magazin să mă uit după o geantă,stil rasta/junki/jamaican...zis si făcut. am fost, am văzut,am probat și gata cumpărată,în drum spre casă am zis să  trec prin piață sa mai văd și eu care e treaba...trecând prin piață și văzând copii mici cu părinții lor, mi.au venit în minte imagini din copilărie, atunci când veneam la cumpărături in piață ori singur,ori cu mama..uitându.ma la tabere am văzut că unii oameni încă mai sunt vânzători.Ieșind din piață am dat peste părculețul de lângă piață,văzând copii mici,de la copii din căruț până la copii de 6 ani,am simțit un fior copilăresc,m.am resimțit pentru 2 minute, cât am trecut prin parc, copil...acest sentiment nu l.am mai avut de mult...pot să spun ca după.amiaza aceasta,m.a făcut să uit probleme care mă apăsau, dar acum au revenit la normal.și am și o veste bună :)))


Am fost astăzi de am vorbit cu directorul școlii,întrebându.l de când am eu 39 de absențe și eu nu știam... și mi.a explicat situația, și de la 39 conform hâritiei(avizului) am ajuns la 20 :))) din care 11 ilegale,adică nu sunt consemnate in catalog, decât 9 absențe,dar asta e :D săptămâna viitoare cred că o să am vreo 5 absențe, dacă mă duc să vorbesc iar cu directoul. :)))


E de căcăt situația pentru că acum cu o lună înaintea terminării liceuluii, îți fac astfel de faze, pentru că nu.și dau seama câtă ură naște în mine. Dar să fie și ei sănătoși...


Să auzim de bine și La Mulți Ani celor care poartă numele de Constantin/Costel și Elena, ți bine.nteles, derivate ale acestora.Să fiți sănătoși,să aveți parte de împliniri,fericire și iubire.V'am pupat. Pace!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright © eNdieN