Un oarecare!



Asta e pentru un oarecare om care citeste acest post, care citeste ceea ce am scris eu dupa 3 zile nedormite si cateva ore baute, care trece din greseala peste blogul meu si vrea sa vada ce aberatii am mai scris si eu sau e pentru prietenii/amicii/"fanii" mai nou, mei :D 


Si cum toate ar trbeui sa inceapa cu inceputu', zic si eu ca nu recitesc ceea ce am scris, scriu odata si dau postare , asta in caz ca sterg cea, uit ideea anterioare, si poate fac multe paranteze si deviez de la subiect si nu ma exprim bine in limba romana, asta e partea a 2... uite ca aum imi alearga cele 10 degete pe tastatura pentru un oarecare.


Ma tot  intrebam de ce frate nu postez si eu pe blog, ceea ce simt, trairile mele, nemultumirile mele?nu pentru ca nu as avea curaj, sau chef...dar timpu e cam limitat acum anu' asta cand sunt o mie si una de cacaturi pe cap si tu mai pierzi si vremea aiurea cateodata,dar descoperi ca ai aflat ceva nou...In urma cu 2-3 postari v'am zis sa nu aveti incredere in nimeni, si da frate , asa sa faceti. Nu are rost sa va implicati prea mult in relatiile de amicitie/prietenie.


Toate vin trec, la fel si viata voastra...Trebuie sa o traiti...


Iar pentru persoana care recunoaste comentu asta, lasat ori la gluma/misto sau serios, sa stii ca asa va fi. iar mie nu'mi pare rau.si nu'mi va parea, asta e. tu ai ales. si sa stii ca trebuia sa zici de la inceput. :) 


Anonim: bafta!
sa nu te mai vad,aud,simt!


Iar pentru altii , care nu ma vor in preajma lor, nu ii oblig frate sa ma suporte sau accepte si pot sa zic ca am ajuns chiar sa urasc ?!?


Si sa stii ca chiar si dupa atata timp tot imi este dor de tine si imi lipsesti si te astept acasa, pentru ca acasa este locul in care esti tu.nu eu am vrut sa se intample asa,nu am stiut sa te iubesc,m'ai invatat sa te iubesc, dar nu mi'ai explicat cum este sa traiesc fara tine. 


Si iubirea/dragoste este sentimentu cel mai inaltator. si cel mai frumos posibil.


Ma'ntreb, eu cui voi lasa tot ceea ce am adunat o viata?


Iar pentru tine tot un oarecar sunt, si asa voi ramane. Si pentru el si ea , si pentru ei si ele, tot un oarecare sunt. stai linistit/a, asta e :) 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Copyright © eNdieN